dinsdag 3 januari 2012

omdat het moet...

2012 zal een vervolg zijn
van het einde van 2011

alleen
vooruit
zoekend naar een transformatie
van de 'wij' naar een 'hij' en 'ik'

hoe dat moet
geen idee

hoe geef je alles op
wat je zo lief is
hoe geef je elkaars warmte en echtheid op
als het zo fout voelt

hij gelooft dat het zo moet
ondanks de voelbare twijfel
blijft hij erbij

en daar kan ik me alleen maar
noodgedwongen
bij neerleggen

zucht
...
2012...
ik heb er zo hard geen zin in...
maar het moet
en het zal
en het moet
en het zal
en het moet
en het zal...

x

3 opmerkingen:

  1. Miss,

    één ding is zeker: 2012 is begonnen...
    Misschien niet helemaal zoals je het droomde,
    maar het is begonnen...

    Ik wens je toe dat het een mooi verhaal wordt...
    Misschien niet helemaal zoals je het nu droomt,
    maar wel een mooi verhaal...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een welgemeende: hoe gaat het met je?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals Sakkerlien hierboven al vroeg: hoe gaat het nu met je Miss?

    BeantwoordenVerwijderen