dinsdag 5 april 2011

Nog 2

Nog 2 nachten...
Vanmorgen de gebruikelijke sms van mijnentwege.
Wederom te vroeg wakker...
Maar dit keer met een smile die net boven de dons uitkwam.
Enige minuten later kreeg ik er eentje terug.
Hij had net een verrassing voor mij gevonden...
en ik giechelde, als een klein kind.

Gisteren kreeg ik een mail met de gegevens van zijn laatste hotel.
Ik reageerde impulsief, schreef een brief, mailde die naar het hotel met de vraag te bezorgen.
Alsnog geen bevestiging.
Vandaag dan maar naar hem gemaild dat er een bericht zou te vinden zijn aan de receptie.
En nu maar hopen dat die Thais aan de receptie flexibel zijn.
Ik vond het gewoon een grappige verrassing, jammer dat ik er toch een deeltje van moest vertellen.

Nog 2 nachten...
En het wordt toch nog een beetje slikken
toch nog een beetje adem blazen
alvorens het donderdagmorgen is...

Nog even...
Uitgerekend: Over ongeveer 46 uren zal ik hem in mijn armen sluiten...
Let the countdown begin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten