maandag 27 september 2010

Oops I did it again...

Een verdere referentie met de titel
mag u vergeten

but oops he did it again
en oops i woehoewww'd again

hihi

Voor zij die niet volgen: zie post hieronder
Voor zij die wél volgen: woehoewww with me!

And I keep on smiling...

Ik reed langs mijn huis
vond een afgeleverd pakketje
twee kleedjes
ik paste ze in een paar seconden
jeuj... miss is going retro en het lijkt op maat gemaakt
zet een pluim op haar eigen hoed voor 'durf'

ik lummelde wat door de dag
wat moet een mens anders als ie moet liggen

ging terug naar boven
zag 'een telefoontje' op mijn scherm
keek wie het was
hij...
enkele minuten geleden
drukte terug op het knopje

'hey hey'
en ik glimlachte 'hey hey'nd' terug

over zijn fijne maar ook wel zware dag vandaag
- maar ik was blij dat hij die, in de autorit terug, met mij wou delen -
over zijn indigestie-weekend: teveel drank en teveel eten
over de slaap die hij vannacht niet kon vatten
- en nee ik heb niet gezegd: 'vorige zaterdag was beter he -
over goeie wijn en dure champagne
over verzetten van een afspraak met onder andere mij in een sterrenrestaurant next week
- gezien het mijn idee was vindt hij dat we het moeten opschuiven en hij gaat dat regelen - 
over mijn nieuwe kleedjes en mijn happy zijn daarover en hij die het super vond
over hoe kapot hij was
over 'wat ik nog ging doen vandaag'...
- euh? Liggen??? - 'juist', lachte hij


'Ik vond het fijn je nog eens te horen', zei hij
en ik stond hier te glimlachen van de ene hoek van de kamer naar de andere en zei: 'insgelijks'...

WOEHOEWWWWWWW
ik ga ze tellen
vanaf de vorige
en dat maakt dat dit
woehoewwww n°2 is!

just for fun: one more time!

2 opmerkingen:

  1. ik zit me hier een kriek te lachen want dees keer ging ik all the way!!! Mét geluid en al!!!!

    WOEHOEWWWWWWWWWWW

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOEHOEWWWWWWW indeed...

    (volgens mij moet je meer met je rug verplicht liggen, lijkt me zeer goed voor je humeur :-))

    BeantwoordenVerwijderen