zaterdag 25 september 2010

You are in or you are out

Vanuit mijn bed
moet u me beloven
dat u
bij volgende post
gewoon
even mee doet

Waarom?
hoor ik er al een brommen
Just for fun
Soms moet je me gewoon vertrouwen
En stop met die ene wenkbrauw op te trekken nu

Duhussssss
You are in or you are out
If you are out: just stop reading
If you are in
just do the following.

Het helpt wel als er niet al te veel mensen in de buurt zijn
het helpt jezelf vooral alles los te laten als je dit dan toch nog doet

Ok
here we go

De mannelijke en de vrouwelijke lezer
steken hun linkerarm in de lucht
ja?
(niet foefelen, linkerarm omhoog)

ok,
vervolgens
rechterhand omhoog
allebei
hold it  - nog een heel klein beetje

sper je vingers van je handen daarbij open
zowel linkerhand als rechter

ja?
ok
lach daar gewoon even bij
die bromberen mogen dit al lang niet meer lezen trouwens

en gewoon
écht
héél uitbundig
WOEHOEWWWWWWW juichen
ja
klaar
ja
DOEN!

én wel nu
héél eerlijk
ik deed het
na die
'én wel nu'

en nu
nu zit ik hier te lachen
en me af te vragen
of er iemand zo zot is geweest
om me op dat punt
en op dat moment
te volgen

if so
i love you!
if not: wuss!

en waarom deed u dat nu?
ah
héél simpel
omdat hij vanavond weer belde
toen hij naar zijn avondje weg reed
gewoon
zomaar

al voelt zomaar
bijlange niet zomaar meer
maar dat is relatief uiteraard
en dat weet ik ook wel

niet te snel juichen
het vel niet verkopen voor de brombeer
en al die shit

maar gewoon
het doet deugd
hij weet dat, ik gaf dat ook toe
dat het fijn was hem te horen

hij vroeg wanneer ik nog eens alleen hier was
- noodzakelijk verblijf door die rug bij ouders-
ik wist het niet zo direct maar zei: het moet niet he
hij: dat weet ik maar twas plezant (en zo met een herinnerend lachje erbij)
yes it was, zei ik (met diezelfde flitsende herinnering)

maar gaf toe dat moeder had voorgesteld
dat ze wel 'weg' zouden gaan als er eens mensen wilden komen

ik lachte toen hard
zei: moeder... dat is al lang gebeurd.
Zij: ah? Wie dan?
ik: Y en Z. (goeie vriend en beste vriend dus)
Zij: samen?
en ik loog voor mijn eigen goodwill: 'ja' (zonder verpinken)

Tot zover vertelde ik het hem vanavond ook
hij lachte
ik ook
En dat er achteraf toch vragen kwamen
Welke zei ik niet tegen hem

Zij weer (terwijl ik zoiets had van: jeez moeder, begin weer niet he):
'Mocht hij het je vragen, dan zou je wel ja zeggen he'...
ik gierde het uit: 'vragen???'
zij: ja, papa heeft het me gevraagd hoor destijds
ik: (nog steeds hard lachend) Jeezes, die tijden zijn écht wel voorbij
Vragen, zei ik nog eens en ik lachte
en zij lachte met me mee

Nog eens?
Doet u mee?
Voor mij, omdat hij 'nog eens' belde
en gewoon
voor u zelf
Linkerhand naar boven
JA
rechterhand naar boven
JA
vingers wijd open
WOEHOEWWWWWWWW

hihi

4 opmerkingen:

  1. hahahahaha.... ik volgde je deels ;-))))
    En daar heb ik nu spijt van!!!

    Dat ik niet all the way meeging, bedoel ik hé!!!

    Dat tikkeltje wantrouwen deed mij aarzelen, zo van: Ze gaat mij toch niet liggen hebben zeker????

    Deels volgen is nog altijd beter dan helemaal niet, toch? *hoop ik dan stillekes*

    Wat een héééééérlijk postje, écht zalig!
    WOEHOEWWWWWWWWWWWWWWWWWW

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd een zaaaalig stukje!
    Blij je zo vrolijk te lezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als liefhebber van de mexican wave en voorvechter ervan (ik smokkel hem regelmatig binnen in "serieuze" groepen die ik begeleid in mijn job) heb ik met plezier meegedaan!

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaaah, het was niet onterecht dat ik me liet meeslepen, met de handjes in de lucht!
    Alleen wat onhandig voor het scrollen, handjes in de lucht èn verder lezen: geen evidentie :o)
    Mooi mooi mooi..
    Blij blij blij..
    Geniet er van, Miss!

    Dartel

    BeantwoordenVerwijderen