donderdag 2 december 2010

wist je dat

- Ik hem vanavond voor de vierde keer op rij zie


- Dat helemaal niet aanvoelt als ‘te veel’

- Hij er dinsdagnacht ook voor me was toen de politie belde en wist te zeggen dat er een inbraak geweest was in mijn huis

- Hij die nacht keurig mee aan het politiebureau heeft gewacht

- Er gelukkig niets gestolen is

- De achterdeur wel geforceerd is

- Ik blij ben een alarm te hebben

- Ik nog blijer ben dat die daardoor gaan lopen zijn

- De verzekering en politie een heel geregel zijn

- De politie haar werk uitmuntend heeft gedaan

- Ik nog blijer ben dat hij die nacht bij mij was

- Ik vannacht dan weer bij hem was na de kookles

- Ik keurig kleren mee had in mijn koffer

- Hij me vertelde dat hij dat ook eens in zijn koffer zou moeten leggen

- Die boodschap me een warm gevoel gaf

- Ik wanneer ik bij hem ben ’s morgens mijn auto moet terugvinden onder een pak sneeuw

- Mijn handjes dan ijskoud zijn

- Ik dan eerst moet blazen vooraleer ik kan vertrekken

- Ik het nog altijd niet heb met sneeuw en autorijden

- Ik dan altijd blij ben veilig op mijn eindbestemming te zijn aangekomen

- We vanavond naar een dansvoorstelling gaan

- Hij voorstelde daarvoor al een hapje samen te eten

- Het bijna niet op kan

- Ik hem vanmiddag een sms stuurde om te vragen hoe we gingen afspreken

- Hij me terug smste dat hij me wel kwam ophalen omdat met dit weer met twee auto’s op de baan te zijn te onnozel is

- Ik dat super-cute vond

- We er niet echt over praten maar hij de dingen wel goed lezen kan

- Het gesprek er wel eens van zal moeten komen

- Ik alleen niets wil forceren

- Ik gewoon maar doe, met voorzichtig hart en met voorzichtige stapjes

- Waar we naartoe gaan niet altijd even duidelijk is

- Maar mist is altijd maar tijdelijk

- Ik de dag afwacht dat dat mistgordijn verdwenen is

2 opmerkingen:

  1. Volgens mij is het mooi waar jullie naartoe gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat zijn een hoop wistjedatjes :-) de één al iets leuker als de ander natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen