woensdag 9 maart 2011

nachttelefoon

2u12 - ik slaap
2u 13 - mijn gsm gaat af
Ik zie een lang nummer
ik neem op
nodige storing op de lijn
miss?
miss?
ondertussen probeer ik ja te zeggen
glimlach van hier tot in Bangkok
Ik ben veilig toegekomen
Oh, ben blij! We moeten even wachten zeg ik, er zit vertraging op de lijn
dus wachten we
stilte
en ik roep
'ik zie je graag'
weer stilte
en tegelijkertijd hoor ik hem hard lachen omwille van die vertraging en het niet weten of er iemand nog iets gaat zeggen in die stilte
'ik u ook'
Ik ga je een 'n sms sturen en zien of we zo contact kunnen houden
veel gekraag tijdens het telefoongesprek
in vertraging roep ik 'ok'
ik leg in
begin te twijfelen
moest ik nu iets sturen? Ik had het niet goed verstaan.
ik stuur
krijg geen bevestiging
ook dat zal met vertraging werken
maar het is niet erg
het kan me niet schelen
hij landde
en ik ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten