vrijdag 6 augustus 2010

Brievenbus

Sinds gisterenavond
is mijn haar korter
(schuin, asymmetrisch en ik lijk nu op Victoria Beckham zei men me)
mijn wenkbrauwen kleiner (een geluk dat ik 's avonds niet weg moest... Ik heb dan altijd precies 'toek' gehad)

een boete rijker (ik had gekeken maar geen automaten noch verkeersborden die 'betalend parkeren' weergaven - 23 euro dankuwel)

en eens thuis
keek ik in mijn brievenbus
daar lag boete nummer twee (afgelopen weekend getakeld - ook dat hadden we ni gezien - 120 euro dankuwel - maar de vrienden zijn zo lief om dat mee te betalen dus te delen door drie - nog 40 euro teveel dankuwel)

én
een onderbroek (ja, dankuwel)
maar dat mysterie
hou ik voor mezelf

al heb ik er smakelijk om gelachen

Een miss abnormalia maakt wat mee, ik zeg het u!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten