donderdag 14 oktober 2010

boehoe

Van woehoewww naar boehoewww
Je vraagt je af
gezien je zo lang plat ligt
wat het zou geven

In principe maandag terug gaan werken
na vijf weken plat liggen
zolang je plat ligt gaat het
dat is al een evolutie
de toertjes in huis rond de keukentafel lukken ook

Vertrekkend richting kine
en denken: ik kan zeggen dat het goed gaat
maar dan ben je er bijna
nog vijftig meter
en kortsluiting
opnieuw
kortsluiting in de benen
en tegelijkertijd ook even in mijn hoofd.

Zucht
heel hard en diep
moedeloos word ik er even van

de pliezpliezpliezzzz voor dat feestje
zakt dan ook tot tegen de grond
samen met die moed

Straks herpak ik me wel weer
omdat het moet
maar nu
bweurk, bah, g*dver, miljaardemillekedju...

ZUCHT

2 opmerkingen:

  1. De duimen gaan hier weer omhoog... UP UP UP!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je na die miljaardemillekedju snel weer een woehoeoeoeoeoeoeoeoew toe!

    BeantwoordenVerwijderen