zondag 3 oktober 2010

Een uurtje...

Een uurtje was ik op vandaag.
Gewoon, aan een stuk.
Meestal beperkt dat zich tot korte momenten.
Maar nu een uurtje
wat bezig
in de keuken en zo.

Voor de rest zo keurig gelegen
voor de rest een respons van hem
Ramsey Nasr - we love!
Nog een mailtje in verband met de uitnodiging voor het feestje...
En ik hoop dat ze me dat niet af nemen
alles
maar niet die avond
Al maanden kijk ik er naar uit
ik koos voor een vakantie erna
ik zei zelfs 'nee' tegen een vakantie
want ja... dat feestje...
Dat feestje missen...
niet dat feestje...
Nog drie weken...
Als ik kon smeken: pliezpliezpliezzzzzz!

Een uurtje
en zo lang ik bezig was
alles ok
ja dacht ik
het is inderdaad de tweede goeie dag op rij

Maar nu
zoveel uren later
en zoveel uren ook voorbij
weet ik
dat ik wankel ben
dat die rug niet mee wil met mijn hoofd

En dat dat uurtje
me de rest van de dag
heeft doen beseffen
- dat het verstandig was mijn reis te annuleren
- dat gaan werken duidelijk niet tot de mogelijkheden behoort
- dat ik er bijlange nog niet ben
- dat het verdomme écht zéér doet

Maar pliezpliezpliezzzzzz
dat feestje...
dat gegarandeerde woehoewwwwww-feestje...
pliezpliezpliezzzzzzzzzzzzz!

2 opmerkingen:

  1. gooh ik hoop toch zooo dat je pliezpliezpliezzzzzz-bede wordt verhoord!!!
    DUIM DUIM DUIM!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik pliezpliezpliezzzzzzzzzzzzzzz graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen