dinsdag 5 oktober 2010

'ni te doen??? Moi???'

Als meneer Kaajee denkt dat ik 'niet te doen ben'
dan wordt het alleen maar erger
want
u bent gewaarschuwd
ik
eis
!!!
dat u meedoet bij deze

here we go
1,2,3,4,5
put your hands in the air
to wave some more:

WOEHOEWWWWWWWW

Jawél
n°5 is een feit!

21u30 telefoon
hij weer aan de lijn
dat hij met goede vriend op café zat
voor hun feestje te regelen en zo
en dat ze goeie schuimwijn wilden voor hun feestje

ik: euh, en dan bellen jullie naar mij???

hij: uhu en gelach alom daar

ik: euh...
hij: nee, we hebben het idee om dat voor te proeven
met een paar mensen
en we willen u daar graag bij.

euh... wanneer?
zondag, zei ie.
Mét een brunch dan zei ie...

Damn
ik stond hier weer te smilen...

Come on everybody!!!
1,2,3,4,5:

(iedereen moet meedoen! Je kent het: handen in de lucht, vingers wijd open gesperd en shout shout let it all out: )

WOEHOEWWWWWWWWWWWWW

2 opmerkingen:

  1. euhmmmm nu ff passen hoor, mijn buurman/eigenaar is bezig met een nieuwe kraan te placeren en de man vloekt nogal... ik wil hem geen hartinfarct bezorgen met mijn WOEHOEWWWWWWWWWWW

    BeantwoordenVerwijderen