woensdag 6 oktober 2010

over doodgewone dingen

That's the way
aha aha
i like it!

(zie de glimlach op mijn gezicht)

Vanavond ging de telefoon
hij gaat wel vaker
maar hij ging en ik wist wie...
'jeuj'

Ik kroop naar boven
naar mijn kamer
om te glimlachen
te babbelen
te luisteren
mee te denken

over stoofvlees maken in de kookles
over ik die daar niet was en zij die er achter vroegen
over de brunch van zondag en dat dat bij hem zal doorgaan
over het feit dat alleen goeie vriend en zijn lief daar zullen zijn
(ik voel weer het dubbeldate gevoel maar uiteraard daar ging het niet over)
over het uitlichten van enkele muren voor hun feestje
over gloeilampen die ze niet meer maken en dat dat in dit geval tegenviel

over doodgewone dingen dus
die mij deden glimlachen
heel veel minuten achter elkaar

en
ja
u bent er weer klaar voor
ik mag het hopen
buurmannen of niet
let the world shine a little bit:

so here we go
1,2,3,4,5,6:
WOEHOEWWWWWWWW

2 opmerkingen: