zondag 7 november 2010

een smsje doet geen zeer... (vergeet het!)

ik smste vanmorgen
ergens rond 10u37 om precies te zijn
'x'

nu, meer dan 2 uren later
nog niets terug

en dat
is het hatelijke aan dit alles
die onzekerheid
dat spanningsgevoel

om te snijden

zo eenvoudig dat het is
zo dom wordt het ook hier bevonden
dom dom dom

maar ook daar
moet ik door zeker...

P.S.: Om 15u had ik het gehad... belde ik even
zonder stem
daar werd hartelijk mee gelachen 'van waar kom jij'
van diep, lachte ik, stoor ik?
ik zit met een baby in mijn handen
ah, je dagelijkse zondagse activiteit
hij lachte
dan ga ik je niet verder storen
ok, goe rusten he
en ik hing op en dacht... doeme... nu heb ik ni gezegd dat ik je vanavond wil zien...

onnozel he... lacht met zichzelf

1 opmerking:

  1. Het uitblijven van een reactie ( zowel via mail als sms ), het kan je echt door de hel jagen hé... en dan die heerlijke opluchting als je EINDELIJK teken van leven krijgt... om maar te zwijgen van het onnozele gevoel; zo van: Waar maakte ik mij toch druk om???
    Ik weet er alles van

    BeantwoordenVerwijderen