vrijdag 5 november 2010

wist je dat...








- ik hier een twintigtal minuten zit te smilen
- ik vanmorgen er heel vroeg uit moest
- mijn lijf werd gescand, rond 7u30
- dat een oorverdovend lawaai maakt zo'n MRI
- ik een en al rust was daaronder
- het geluid van vannacht toch mooier was
- ik om 6u40 telefoon kreeg van mijn vader
- hij me eraan wou herinneren dat ik naar het ziekenhuis moest
- ik inhaakte en we allebei zuchten en lachten tegelijkertijd
- ik even later uit bed sprong en gelijk onder de douche
- ik zijn auto moest wegrijden opdat ik weg kon
- ik daarbij drie keren stil viel
- ik zag dat het licht aan was boven
- hij nét niet naar beneden is gekomen om dat stuur over te nemen
- ik er met mijn slaapkop toch in geslaagd ben zijn auto te verzetten
- ik nét op tijd in het ziekenhuis was
- ik helemaal zen was
- muziek een perfect alibi is om tegen elkaar onderuit te zakken
- dat wel een rare houding is voor die uiteindelijk weer eerste kus
- ondersteboven kussen grappig is
- ik een smalle matras heb
- je dat pas weet als je er met twee een hele nacht in ligt
- hij zo lief is
- hij zo zacht is
- hij naast mij lag
- ik maar blijf smilen

2 opmerkingen:

  1. Ik las eerst smullen ipv smilen :-).

    Ondersteboven kussen... mekaars gezicht ondersteboven zien blijft ook raar...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met een kussentje onder de knieën klonk mijn RMI-scan als hedendaagse moderne muziek. Maar dan heel modern. De lage accute rugpijn van me verstomde even.

    BeantwoordenVerwijderen