donderdag 4 november 2010

woehoewwwww nummer 'ik ben den tel kwijt'

AAAAAAAAAAARGH
mijn telefoon ging
mijn vaste lijn
ja hallo
zei ik ergens geagiteerd

derde keer mijn moeder dacht ik
(hoe is het mogelijk!!!)
'heyhey'
euh???
je belt op mijn vaste lijn...?
'ow, dan heb ik verkeerde nummer gekozen'

'ik ben net buiten van mijn werk'
'zal ik nog langskomen'?
ik: ja hoor
't zal wel laat zijn, is dat een probleem?'
(zot, dacht ik, maar ik herformuleerde mijn gedachten in woorden)
ma nee gij, ik ben altijd wakker 
'moet je nog eten?'
nee, ik heb juist gegeten, moet ik iets voor je voorzien
'het gaat al laat zijn als ik daar ben, heb je gewoon boterhammen?'
ja hoor, boterhammen heb ik, en confituur ook
hij lachte

ok, tot straks
ja, tot straks

2 opmerkingen:

  1. Joehoeeeeeee!

    Laat je eiken bast vlotten, Miss! Vlotten op de wonderbaarlijkse stromen des levens..

    Go go go.. (en neem gerust je tijd :o)

    Woehooeew!

    Dartel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je blijft woehoehen...
    Ik doe noch altijd even graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen