vrijdag 19 november 2010

Haat

Mijn lijf
ik haat het
echt
haten
vandaag toch al zeker

vanmorgen stond ik op
misselijk
enorm
toch gaan werken
paar keer gevlucht naar de wc-pot

nog maar halftijds aan het werk
en weer ziek
dit keer de maag...

Vanmiddag dacht ik
dat ik het tegen vanavond wel moest redden
als ik keurig in mijn bed kroop

Maar die verdomde wc-pot
was mijn compagnon...
afzien
afzien
afzien

De telefoon pakken
'dat feestje vanavond... ik kan niet... doe het maar hier maar ik ben te ziek'.
Hij was slimmer dan mij
misschien is dat wel altijd zo
maar hij weigerde, liet het bij hem verder gaan zodat ik kon rusten...

Ik zuchtte
'houdt het nu nooit op'
hij was lief

Later belde hij nog eens even
om te vragen hoe het met me was

Wederom iets dat ik moest missen
en ik baal
bigtime...
Daar gaat mijn idee
van een fijn weekendje samen
Daar gaat mijn nacht
tegen hem aan

zucht!
ik haat mijn lijf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten